Shopping!

Vi har haft en mysig dag tillsammans hela familjen i Luleå. Och en minst sagt lyckad shoppingtur var det! Det är nästan så att jag inte vågar titta på kontoutdraget på några veckor hihi.

Påfyllning i garderoben fick vi allihopa! Mest till mig och Gabriel. Gabriel går ju upp till storlek 86 och det är massvis som måste inhandlas. Och så tillkommer alla vinterkläder till det också.. Jag och Gabriel fick oss också varsitt par skor. Men Gabriels skor åker tillbaka, vill ha Kavat trots allt, men ska börja med att mäta hans fötter och se ifall han kan ha vårens inköp nu i höst.

Och så till det allra bästa inköpet idag: en iphone 4 till mig!! :-D Stod länge och velade angående färgen, men tillsist bestämde jag mig för en svart! Och jag kan bara beskriva den med ett ord: kärlek haha. Vilken jäkla telefon! Jag är döförälskad i en liten pryl!! Har nött lite yatzy på den ikväll hihi. Nu kan jag äntligen lyssna på spotify när jag är ute och promenerar, och mobilblogga igen! :-)

 

Vi fick ihop en liten klädhög idag!
3 linnen, 3 toppar, 1 oversize topp och en stickad tröja till mig, 1 par jeans till Simon och 3 byxor, 3 tröjor och 1 kofta till lilleman!
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh! Ja, Iphone är nog guds gåva till mänskligheten ;-) Iaf i lite onödig elektonik. Jag älskar min, har en vit och den är underbar.



Tack för komplimangen ang bordet förresten! Visst är det läckert? Fått från en vän till brorsan som fått det av en gammal släkting i Kiruna, och de senaste åren har det stått hos mina föräldrar och skräpat tills jag målade det vitt. Helt perfekt, och unikt :-)

2011-08-11 @ 10:19:43
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0