Dag 4

Träning
  • 25 minuter kondition, arm- och benstyrka, 60 minuter bodystep

Matintag

  • Frukost: PREnet shake 
  • Lunch: Kött, potatis, sås och kokta grönsaker
  • Middag: PREnet shake
  • Efter träning: 1 löskokt ägg (+ middagen)
  • Vatten: 2 liter
  • Övrigt: 1 dubbelt rån och 1 skiva fullkornsbröd med smör och ost

Lite illa att jag gav efter sugen för smörgås. Det är ju något jag aldrig äter numera, främst då eftersom jag aldrig äter frukost. Och äter jag bröd så blir det alltid hårdbröd. Men jag känner mig trots allt nöjd ändå, jag har inte gett efter alla andra möjliga sötsug idag. Det går åt rätt håll iallafall! Men det är rätt tungt just nu, men alla har vi våra up´s and down´s.


Kommentarer
Postat av: emelie rosenberg

du är så himla duktig så en smörgås förtjänar du allt! :)

2011-01-06 @ 22:47:57
Postat av: Elina

Jag håller med Emelie. :)

2011-01-07 @ 14:53:02
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: linda

Vad är det för diet du skriver om?

2011-01-07 @ 23:20:25
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0