HELG!!!!

Idag 16.30 fick jag helg och som jag längtat! 2 dagar ledigt med älskade lillebus.

Simon är i Umeå och roar sig och kommer hem på söndag. Han åkte igår och redan igårkväll skickade jag iväg ett litet sms med texten "Fy sjutton vad jag saknar dig". Men det är bara nyttigt att vara ifrån varandra lite då och då.

Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av en jättetrött lillkille på lite halvdåligt humör och inte blev det bättre när vi hade en liten kräkolycka här hemma. Han svalde förmodligen fel och hipsvips var dagens matingtag på köksgolvet. Lillstackarn' blev jätteledsen och så arg på mig, ville inte alls vara nära.. Det gjorde ont i mammahjärtat vill jag lova, det enda jag ville var att hålla om honom men han puttade bara iväg mig. Så en puss i pannan och en vällingflaska och så fick han gosa ned sig i sin säng. Behöver nog inte ens skriva att jag längtar tills imorgon då jag får krama och pussa honom igen?!?!

Ikväll har iallafall världens bästa granne Johanna varit här och gjort mig sällskap medans jag byggde lite möbler. Våra nya sängbord + lampor är nu på plats men byrån får vänta tills sovrummet är tapetserat.

Imorgon väntar lekdejt med våra tjejer Kristina och Vendela, och lillebror Elmer såklart! :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

... och Andreas ;-)!

2011-07-30 @ 00:41:46
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Victoria

Jag tror att det kommer bli skitsnyggt i erat sovrum! Måste erkänna att jag är lite smått avis, vill också ha en ny säng och dom där sängborden! ;).

2011-07-30 @ 10:50:29
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0