Ledig helg!!!

Det är HELG och ingen är gladare än jag! Så skönt, så skönt! Nästan obeskrivligt. Jag ska försöka lägga undan allt semesterersättning till nästa sommar så att jag då bara behöver jobba en semesterperiod. Tänk så mysigt att ha semester tillsammans!

Igår beställde jag G's födelsedagspresent, en träjärnväg från Brio. Han fullkomligt älskar ju tåg! Såfort han ser en järnväg pekar han och ropar "Tåååå, tåååå, tåååå!". Hans farmor har ett järnvägsspår precis utanför huset så han är alltid så exalterad när vi är där och det kommer tåg titt som tätt.

Imorgon ska vi på bröllop så jag måste komma ihåg att ladda batteriet till kameran ikväll! Så imorgon har vi första barnfria natten, tillsammans iallafall! Gabriel har bara sovit borta en gång tidigare. Och då jobbade S. Oj oj som jag ska sova på söndagmorgon, osis för hjärtat som börjar klockan 7 hihi ;-)

Nä nu ska jag försöka göra något åt mina eländiga ögonbryn haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0