Tisdag.

Här fick vi sovmorgon till 8.30 imorse! Hade egentligen tänkt kliva upp tidigare och börja städa, men sängen kändes alldeles för bekväm där när alarmet ringde klockan 7 hihi. Har iallafall hunnit köra diskmaskinen, tvätta och kasta ytterligare lite skräp på morgonen. Innan jag gick och la mig igår rensade jag i städskrubben också. Kan inte förstå hur man lyckas samla på sig så mycket onödigt skit? Skönt att kasta iväg en massa iallafall. Här någon dag ska jag sätta mig och rensa bland alla sängkläder och handdukar, det skåpet är också proppfullt. Köpte ju lite nya sängkläder igår på IKEA ocsom måste få plats! :-)

Nu ska jag pyssla på lite till här hemma och sen laga middagsmat innan jobbet kallar 15.30!


Mitt nya favorit påslakanset Emelina Knopp från IKEA och rosa örngott från Hemtex.
Ljust, sött och romantiskt - precis som jag vill ha det!


Kommentarer
Postat av: m

2011-07-26 @ 21:14:09
Postat av: Maria

Hihi, jag har exakt likadana sängkläder å örngott ;) Det blir sååå mysigt kan jag lova när man bäddat med de!

2011-07-26 @ 21:14:43
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tvålmuggen? Tandborstmuggen fanns det i alla fall många av ;).

2011-07-28 @ 08:31:18
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0