En dag i kärlekens tecken!

Igår var vi på Jennie och Fredriks vackra bröllop! Både vigseln och festen hölls i deras trädgård. Himla mysigt med ett hemmabröllop faktiskt! Vädret var på topp och likaså allas humör! Det är en verkligen en speciell känsla att gå på bröllop, nu har jag visserligen bara varit på två, men att se brudparet utstråla sån lycka, kärlek och ömhet när de står och lovar varandra evig trohet.. ja.. det är vackert!

Och festen var tipptopp med lekar, tipsrunda, fint program etc. Linda hade gjort ett toppenjobb som toastmaster och fixat allt för att bröllopsfesten skulle vara ett härligt minne för både brudparet och gästerna!

Nu längtar jag väl sisådär bara en miljon gånger mer tills det är min och Simons tur hihi.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sen gå till svärmor för träffa min älskade lillebus! Vi ska stanna där tills pappa Simon slutar jobbet och så ska vi äta en god söndagsmiddag tillsammans.

Vi har verkligen haft en kanonbra helg och jag har laddat upp batterierna inför kommande lite halvstressiga vecka med jobb och allt som måste fixas inför söndagens 2-årskalas! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att Gabriel snart funnits hos oss i 2 år ♥ Men å andra sidan känns det som att han alltid varit med oss, vad gjorde man innan man fick barn liksom? Hur som helst går tiden i en rasande fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0