Vill ha mera helg!

Simon ringde igårkväll och berättade att han skulle komma hem redan under natten. Så 01.25 klev han in genom ytterdörren och givetvis satt jag uppe och väntade hihi. Det var så mysigt att få hem honom, tänk att man kan bli så fjantig efter bara några dagar! :-)

Idag på eftermiddagen ville Gabriel ut och sparka boll så vi tog med en temos kaffe, några muggar och så kilade vi ut på baksidan. Linn kom och gjorde oss sällskap och efter en stund kom min morbror Mats också. Gabriel kutade runt som en tok på gräsmattan, nöjd och glad! Nu vill jag köpa mig en liten picknickkorg som man kan ha med sig till sånahär tillfällen. Tänkte lägga in några bilder men våran kamera verkar leva sitt eget liv..

Nu ska jag kila till kioskpiraten och köpa karra och hyra en film. Sen ska vi mysa ner oss i soffan resten av kvällen! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vi har pratat förut angående PreNet! Och nu har jag varit iväg och skrivit in mig för tre månader de är liksom nu eller aldrig känner jag! Hur går det för dig? Är du klar eller i mål kanske man säger! Jag skulle köra igånged PreNet Go idag men jag fixar de seriöst inte! Mådde så illa av första shaken nu så jag var tvungen att hälla ut den! Så nu ska jag hem och köra igång med PreNet Bas direkt! Blir ju inte samma detox men nu ska de bli en start i alla fall! Och mortion ska de bli! Jag behöver tappa ca 21 kilo fett så de här lär ju ta ett tag! Inte säker på hur länge jag orkar köra shakes men ja jag vill ju få bort de 10-15 första kilona snabbt! Jag lär ju återkomma hur de går för mig!

2011-08-01 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0