Löning!

Den här dagen har gått i rasande fart! Jobbade till 13 och då skyndade jag mig hem till mina pojkar då Simon fått en tatueringstid lite sådär spontant. Så nu har jag nog världens mest nöjda sambo! 

När jag kommit hem begav jag och lillebus oss ut på en promenad upp på stan. För en gångsskull handlade jag bara till mig själv, det är nog första gången! Ett linne, en overzize-tröja, hårklämmor och ett nagellack - allt i lila! Fick någon dille på just lila inne på H&M, det fanns så mycket nytt och fräscht! Min garderob behöver fortfarande en ordentlig påfyllning då jag egentligen mest köpt baskläder, det kostar ju som lite att köpa en helt ny garderob, men det är så jäkla värt det såklart! Därför längtar jag till alla höst- och vinterkläder börjar dyka upp i affärerna även fast jag nu vill njuta av sommaren!

Imorgon väntar jobb 8-13 och så ytterligare en sväng på stan. Måste på "glasbanken" och inhandla alla nödvändligheter till torsdagens galej hihi!


Somriga hårklämmor!


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, jag hörde det och jag förstår det, hon är verkligen jätte duktig med barnen. :)



Bra att du unnar dig själv en massa saker, det behöver man då och då! :)

2011-06-27 @ 22:26:52
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0