Sängprovning

2 dagars ledig nu då, sen helgsjobb.. den enda helgen på året jag egentligen vill vara ledig - Boden Alive! Nåja.. Vi ska vi iallafall ut ett gäng imorgon och jag är laddad till tusen hihi!

Jag och lillebus har varit och provat sängar efter dagis och jobb. Nu har vi bestämt oss, det blir utan tvekan en kontinetalsäng med tillhörande gavel. Fanns 2 att välja mellan i den prisklass vi tänkt oss och båda två har sina för- och nackdelar. Ena är lite snyggare i tyget, den andra har snyggare ben och huvudgavel osv osv.. Sköna som attans iallafall. Vi lär sova som kungligheter i vilken vi nu än väljer! Förhoppningsvis kan vi lägga en beställning redan nästa vecka :-) Har så många idéer till sovrummet nu och det ska bli så kul med en makeover. Allt ska bli nytt, från tapeter, belysning till dekorationer! Hoppas nu bara det inte dröjer allt för länge innan målaren kommer. Men vi räknar väl sisådär 2 månader till och det känns ju som en evighet.

Nu ska jag väcka Gabriel som visst somnat på soffan. Han är helt slut efter dagis!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi köpte en till pläd då vi ibland behöver varsin, vi har ju en orange också :).

simon och tommy håller på att skruva ihop den nu, blir nog jättebra, köp en sån du också!

2011-06-29 @ 21:24:30
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0