Kaffedarr.

Fy bubblan vad jag saknar svenskt kaffe!! Alltså finskt kaffe är fruktansvärt. Jättesvagt och blaskigt, det stillar inte alls mitt koffeinberoende. Och alla ålänningar fullkomligt avskyr svenskt kaffe ;-)

Idag på förmiddagen var jag ju på fotvård för första gången i mitt liv. Så nu kan jag vara barfota i sommar. Jag har då hållt mitt löfte om att börja ta hand om mig själv! Ansiktsbehandling + produkter, fotvård, klippning och slinga håret, lite nya kläder - allt inom loppet av en vecka!

Har varit riktigt kanonväder här idag, tydligen hemma också. Solen har varit framme hela dagen och det har varit uppemot 30 grader. Jag har njutit till fullo!

Kletade på en massa solskyddsfaktor på lillebusen på kvällskvisten och så knatade vi ut för en massa bus. Han har fått ett jättefint lekset med hink, spade och vattenkanna från JaBaDaBaDo och han har i princip bosatt sig i sandlådan! Han hittade en vattenpistol också som han tyckte var helfestlig så en sån måste givetvis inhandlas när vi kommer hem!

Imorgon blir iallafall den där äventyrsgolfen av och då tar vi med oss kidsen och så lämnar vi lilleman med moffa och Viveka. Börjar få lite ångest över att behöva åka hem. Dagarna här går alldeles för fort! :-(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilka söta! Dom vill jag ha! :D

2011-06-03 @ 23:26:38
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0