4.6.2011

Nu börjar hemresan närma sig.. 2 dagar har vi kvar här! Har lite hemlängtan faktiskt, men "borta bra, hemma bäst" stämmer in ganska bra. Men givetvis önskar jag att vi hade haft ytterligare några dagar här nere.

Vi var ju på äventyrsgolf idag med lillebror och hans kusin. Superkul! Lite extra också eftersom jag vann hihi ;-) Önskar verkligen vi haft något sånt hemma, mycket roligare än vanlig minigolf. Gabriel hade varit ute med moffa hela tiden vi var borta och vi fortsatte temat utelek när vi kom hem! Trots att de bor i lägenhet så har de perfekt läge med superbra ytor för barn! Och ett stort plus är att sandlådan är övertäckt så man måste ta bort ett "lock" när den ska användas och då behöver man inte oroa sig över kattpiss och annat äckel som är ganska vanligt förekommande annars. Det är jättetråkigt att skriva om allt vi gjort när jag inte kan visa några bilder, men det får istället bli när vi kommer hem! Hoppas bara det har blivit några fina bilder :-)

Kvällen har vi spenderat hos Kent, Jossan och Nellie igen och förhoppningsvis hinner vi träffas mera innan vi åker hemåt igen. Imorgon ska vi hälsa på min kusin Cindy och hennes familj! Träffade ju underbara lilla Ebba för första gången i onsdags :-)
Idag tillkom en 8:onde muminmugg till samlingen - Hemulen. Arabia är lite billigare här och euron är relativ låg just nu så 14€ kan jag då verkligen kalla ett fynd! Hade det inte varit för att vi flyger hem så hade jag nog köpt några till. Köpte söta papperstallrikar och muggar till Gabriels 2-årskalas också. Det slog mig häromdagen att det bara är 1½ månad tills dess! Men oj som jag längtar efter allt pyssel till kalaset! Men det är lite smått ofattbart att min lillbebis fyller 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0