Trööött.

Det är onsdag och jag längtar redan till helgen. Egentligen skulle jag fått helg redan imorgon klockan 14 men då jag fick frågan om ett extrapass på fredag sa snåltarmen sitt och jag tackade ja. Missförstå mig rätt, jag gillar verkligen mitt jobb och stället jag är på nu men jag är bara så himla trött. Finns en massa jag skulle behöva göra här hemma och vänner jag saknar.

Imorgon efter jobbet ska jag iallafall in till Salong Total för en hudvårdsanalys. Måste verkligen börja ta hand om min hy så jag behöver riktigt bra rengöringsprodukter! Tyvärr fanns ingen tid för någon ansiktsbehandling förän om någon månad, det hade jag också behövt!

Efter det blir det att hämta lillebus från dagis och så kommer våra bästa tjejer Kristina och Vendis hit. Kristina har nämligen erbjudit sig att klippa G :-) Han har varit i behov av klippning länge men jag älskar ju hans blonda lilla kalufs. Men det ska klippas till så det inte tjorvas så mycket. Min lilla lintott!

Nu tänkte jag se om det finns något jag kan "tröstshoppa" och sen blir det krypa ner i sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Investera i rengöring, ansiktsvatten och fuktkräm från Rosenserien, de bästa jag någonsin använt, har inte en blemma i hela ansiktet och på min hudanalys såg allt helt prefekt ut! (utom precis vid näsvingarna där jag måste rengöra noggrannare:P) Hör av dig om du vill veta med om Rosenserien, Har en kompis som är ansvarig för hela norrlandsregionen. Du köper de annars på hälsokostbutikerna oftast.

2011-05-18 @ 22:14:05
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com
Postat av: Johanna

Jag tipsar också Rosenserien, den här hur bra som helst! :)

2011-05-19 @ 06:23:36
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Elina

Det är klart man kan gilla sitt jobb men samtidigt vara trött och vilja vara ledig då och då. För övrigt måste vi ses snart! :)

2011-05-19 @ 10:35:50
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0