Finis.

Stressade iväg till Salong Total efter jobbet för hudvårdsanalysen. Det var ju ingenting jag hade bokat någon tid till utan hon skulle bara kolla igenom mitt ansikte och rekomendera några produkter. Däremot hade hon fått en lucka för ansiktsbehandling nästa vecka så givetvis bokade jag in den och får min analys då!

"Ansiktsbehandling (70 min)
Lätt ryggmassage, rengöring, hudanalys, peeling, plockning av bryn, ånga,
portömning, massage, mask + handmassage, hudvårdsschema"

Hur härligt låter inte det?!? Ska bli himla skönt! Det blir en vecka med en massa unna för på torsdag ska jag ju klippa mig och fixa slingor i håret. Hoppas nu bara att det blir som jag tänkt mig och att jag passar i det framförallt. Är ju så van att vara mörk så det är lite pirrigt. Inte nu för att jag ska bli jätteblond, men lite ljusa slingor sådär bara.

En stund efter jag hämtat Gabriel på dagis kom ju våra tjejer hit. Och visst blev han fin i sin nya frilla? Jag är då himla nöjd, det hade säkerligen han också varit om han hade varit medveten om den ;-)


Före och efter

Han var som ganska långhårig hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0