Söndagkväll.

Skulle testa blogg.se's app men den ville tydligen inte fungera? Skit-app. Nåja, satte mig vid den stationära istället!

Har jobbat 8-19 hela helgen och imorgon har jag bara ett 4-timmars pass. Ganska skönt faktiskt! Sen får vi väl se hur resten av veckan blir. Känner mig inte så orolig längre, det löser sig oftast. Men det är väl ovissheten som är det jobbigaste.

Det har varit väldigt tyst om träningen här inne i flera månader och det beror helt enkelt på att jag inte har tränat på evigheter. Sist jag var på step in var i början på juni. Jag har verkligen inte haft någon motivation till att träna och har haft en lång period med fruktansvärt dålig kost. Vikten har ökat från 76 till 77 kg, tack och lov inte mer! Jag har gått från att tycka om min kropp relativt mycket till att fullkomligt avsky den. Men det beror nog mycket på att jag vet vad jag utsätter den för.. Sen så blir man så (ursäkta mig) jävla självblind. När jag var som störst och tittade på bilder på mig själv tyckte jag inte alls jag såg så stor ut. Och när jag tittar på bilder på mig själv nu kan jag inte för allt i världen förstå hur jag kan se så smal ut på varje bild?!? För när jag tittar mig i spegeln ser jag mig själv som dubbelt så stor. Det blir som en konflikt i hjärnan. Jag önskar att jag kunde se det som tydligen alla andra gör? Men hur som helst; imorgon blir det en shake till frukost och ett bodystep-pass på kvällen. Och denna gång ska jag ta mig iväg, inga undanflykter!! Minst 4 kg till ska bort och dom försvinner dessvärre inte av sig själv. Har ju köpt lite nya träningskläder och det brukar ju kunna höja motivationen lite. Kommer känna mig som en nybörjare på step in igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Det var inte meningen att vara "på" dig om viken/träningen/PRenet när jag kommenterat tidigare! Hoppas du inte tog de så! Jag började ju med Prenet för ca en och en halv månad sen och ja därför var jag nyfiken! Men som sagt hoppas du inte tog illa upp! Jätte bra jobbat av dig att du inte gått upp mer än ett kilo på alla månader utan att träna! De visar ju bara att du inte äter fel alls! Jätteduktigt jobbat! Jag förstår vad du menar med att vara i konflikt med sig själv jag är det jämnt tycker jag! Jag var sjuktduktig med prenet första två veckorna men kom sedan ur de och har inte riktigt hittat tillbaka än! Men nu ska jag ta och köra igång hårt från och med imorgon med både träning och shakes! Nu ska kilona ramla av! Hoppas på att vara lika duktig som dig så man är smal närmare jul! Har ca 18,5 kilo som skall bort och gärna några till! Men ja de får vi ta sen! Nu ska jag först och främst köra oktober ut jättediktigt så jag får bra resultat på bian i slutet av månaden! Kram

2011-10-09 @ 23:56:53
Postat av: Julia

Nej men Gud nej! Jag har bara glömt svara på det du skrivit! :-) jättekul att du kommit igång och hoppas det går bra gör dig :-) jag vet inte riktigt hur jag kunde tappa allt så fort, men motivationen försvann helt enkelt! Får frågor hela tiden om jag fortfarande håller på, så jag är van att svara att jag tagit en paus :-) men nu är det färdigpausat. Drack en shake på morgonen och jag SKA träna ikväll :-)

2011-10-10 @ 09:22:52
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej. Tycker att du ska vara så stolt och nöjd över vad du lyckats med Julia, du är jättefin på alla bilder jag sett sen du gått ner i vikt :)

2011-10-11 @ 08:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0