28.9.2011

Idag fick jag tillsist beskedet att jag inte får mitt vikariat förlängt. Trots att jag egentligen varit inställd på det hela tiden blev jag så enormt besviken. Så på måndag återgår jag till springvik och jag kan nog inte beskriva hur jäkla jobbigt det känns. Oron, stressen.. nä.. Jag har verkligen inte varit på topp ikväll. Jag önskar man kunde leva på luft ibland.

Annars så är allt som vanligt. Målaren var hit imorse och när jag kommer hem från jobbet kommer det hänga nya fina vita tapeter i sovrummet! Tur jag får glädjas åt det iallafall. Kommer nog må rätt fint i helgen ändå när jag får pyssla på där inne! I princip allt är ju nytt, det enda som finns där sen tidigare är gardinerna, skrivbordet och datorn :-)

Nu ska jag ringa mitt hjärta som jobbar natt inatt och sen bädda ner mig i soffan och försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0