Ledig!

Jobbhelgen är avklarad och jag kan bara beskriva det med ett ord - skönt! Nu är jag ledig i två dagar och sen har jag bara kvar tre arbetspass kvar på mitt vikariat. Vad jag vet iallafall, har fortfarande inte hört något om förlängning men jag hoppas på ytterligare en månad även om jag är inställd på att återgå till springvik.

När jag kom hem i eftermiddags var mina pojkar iväg på äventyr men efter ungefär 20 minuter klev dom in genom dörren. Och Gabriel log med hela ansiktet när han såg mig. Älskade, älskade unge! Det var helt underbart att få komma hem till mina bästa ♥ Sen busade vi en massa och Gabriel skrattade så han kiknade, det värmer så i hjärtat att se honom lycklig! Min lillebus!

Imorgon står en massa plock och pyssel här hemma på schemat. Sängen ska köras på soptippen och så ska vi fixa det sista innan målaren kommer på onsdag. Ska förbi MIO också och kika på sängen åt Gabriel. Jag frågade idag om han ville ha en ny säng och fick ett väldigt bestämt NEJ! till svar. Tur att det är mamma och pappa som bestämmer då ;-) Förhoppningsvis är det inte allt för lång leveranstid på den för jag vill ha den nu, helst nyss!

Nu ska vi se Partaj på kanal 5. Haha, älskar det programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0