Måndagsgöra

Idag vaknade Gabriel 5.45 och på jordens sämsta humör. Han skrek oavkortat i 20 minuter, allt var bara dåligt. Han hade nog behövt sova en stund till, likaså jag. Men efter en vällingflaska och lite soffmys blev han lite mera nöjd. Men en dunderförkylning har slagit till så jag förstår hans dåliga humör.

Har plockat och rensat här hemma hela förmiddagen. Varit ner i förrådet några svängar och fått ångest över allt som egentligen behöver rensas där nere. En hårnål får knappt plats där inne. Men det blir ett senare projekt, nu har vi så många projekt i lägenheten och det är ju lite roligare såklart.

Har varit iväg till MIO och kikat på sängen och det blir definitivt den. Jäklar så fin alltså! Den kommer bli perfekt! Leveranstiden var bara 1 vecka så vi avvaktar lite med en beställning. Men inom ett par veckor så.. Först måste vi till IKEA och köpa madrass och stödbräda. Och så måste vi rensa i förrådet så att spjälsängen får plats där i. Vill inte sälja spjälsängen OM det blir fler kids i framtiden, samtidigt som vi skulle behöva få in lite pengar med tanke på hur mycket jag spenderar haha.

Nu ska jag fortsätta pyssla här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0