Beställd!

Har nyligt kommit hem efter en kort sväng till MIO. Så nu är Gabriels säng beställd + 3 turkosa boxar. Och tack, tack, tack till världens bästa mamma/mormor som ger den till Gabriel i julklapp. Den kommer börja användas innan såklart. Jag har absolut inte tålamod till att vänta och Gabriel kan inte skilja på julklapp eller inte. Sen så kommer vi inte fira jul hemma i år, vi åker nämligen ner till Åland. Ska boka resan nu, flygbiljettspriset hade sjunkit med 1000:- igår så gäller det att passa på att boka.

Påtal om Gabriel så har han den senaste veckan börjat prata tvåordsmeningar. Idag när mormor kom hit ropade han "Mommo. Min mommo!" :-) Det är helt fantastiskt att få följa honom i hans utveckling. Vilken lycka det är att få vara förälder. Ibland blir jag helt överrumplad av all kärlek jag har till den där lille killen.

Nu ska jag ta min plågade träningsvärkskropp och göra lite nytta här hemma. Var på bodypump igår för första gången på 5 månader och jag har ont i varenda muskel i kroppen! :-P


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo vi kör på kivat också men det är lite väl varmt för den just nu :P.

2011-10-21 @ 09:42:34
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0