Äntligen bokat klipptid

Nu så har jag äntligen tagit mig modet att boka klipptid. Jag har verkligen ojat mig för det här då jag är så rädd för att bli av med mitt hår! Håller på att spara ut det långt och har därför inte klippt mig sen i juni förra året.

Jag är heller inte särskilt bra på att ta hand om mitt hår, jag borstar det när det fortfarande är blött, använder plattång/hårfön ganska regelbundet och har blekt det två gånger nyligt. Och det märks, är totalt livlöst och mina toppar går nästan att jämföra med svinto.. Så jag behöver verkligen det här. Bokat tid på fredag!

Ska faktiskt även satsa på lugg. Typ som en vanlig längre standard-lugg, fast ändå att den är klippt lite sned. Svårt att förklara, men förhoppningsvis förstår frisören hur jag menar : ) Kan hur som helst inte bli mycket värre än hur det ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0