Godmorgon torsdag

Idag är jag riktigt trött. Vet egentligen inte vad jag gör vaken. Har sovit jätte dåligt inatt så jag borde vara trött, men jag kunde inte somna om efter att Simon åkt till jobbet. Så nu kommer jag vara dödstrött kring lunchtid istället..

Sitter med en kopp kaffe, morgonkaffet är så obeskrivligt gott! Funderar på vad som ska göras idag. Har en hel del skolarbete som måste bli färdig den här veckan, jag vill verkligen inte! Usch. Men jag ska ge det ett försök lite senare.

Tänkte att jag skulle ringa Malin på en stund, kanske hon vill umgås. Tvivlar på att hon skulle uppskatta att jag ringer den här tiden så jag får väl åtminstonde vänta till 9 : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0