Shopping

Hade mattelektion på morgon. Och jag var sååå trött! Orkade knappt hålla ögonen öppna, och mattetänket fungerade inte alls. Så det slutade med att jag gjorde 2 tal på 1,5 timme. Heja mig! 

Fikat med Linn blev inställt så Simon mötte upp mig på stan istället. Vi tog en kaffe på Opalen och sen strosade vi runt lite. Jag köpte faktiskt lite smink (!!) på Kicks och Åhléns. Jag hittade två ögonskuggor i de färger jag velat ha länge och ett läppglas i rätt rosa nyans, så jag kunde helt enkelt inte motstå. Så imorgon ska jag försöka se vad jag kan åstadkomma med dem : )

Blev sedan överlycklig när jag kom hem. Mitt paket från tradera hade äntligen kommit i brevlådan! Hittade ett företag på tradera som säljer jätte fina barnkläder. Hittade då en bodysuit från märket Lundmyr of Sweden med texten Gullunge. Lundmyr har superfina barnkläder och mycket unisex, vilket jag gillar då vi inte vet könet på våran lilla bebis : ) Betalade ungefär hälften av vad den hade kostat i butik, trots att den var i oöppnad förpackning och med lapparna kvar. Vilket fynd!

På en liten strax ska jag kila över till Malin. Vi ska slå på stort och baka bullar : ) Jag har aldrig någonsin bakat bullar, har som fått för mig att det ska vara svårt? Imorgon ska jag också baka, måste ju ha fika till onsdagen. Men jag tycker om att baka, tycker bara inte om all disk som blir : )


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0