Gooos ♥

Vi tog en rejäl sovmorgon till 11 idag, sen låg vi och gosade fram tills halv 12 : )
Myste med magen. Nu kan vi inte bara känna sparkar, utan vi kan se dem bara genom att titta på magen.
Vilket känns underbart då Simon blir mer delaktig i graviditeten.
Varje gång jag tänker på att det är en liten där inne så fylls jag med världens lyckorus!
Att man kan älska någon man aldrig träffat så otroligt mycket, men man skapar som en speciell relation redan i magen.
Ska bli spännande att se vad det är för liten en! Om det blir en liten W eller en G : )

Nå ja.. Ikväll är vi bjudna på middag hos mamma.
Så jag borde nog skutta in i duschen nu och göra mig iordning så slipper jag stressa sen istället.
Tänkte faktiskt "slå på stort" och ha min nya klänning ikväll, inte så ofta jag klär upp mig numera.. tyvärr!
Kanske dyker upp en bild på mig och magen lite senare : )

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0