En bra natt!

Vilken underbar natt! Gabriel somnade strax före 23, vaknade 03 och var hungrig, åt och somnade om till 06 då det var dax för mat igen :-) Oftast vaknar han just vid 03 och 06, men det gjorde mycket att han somnade redan vid 23. Jag tror att även han är nöjd. Vanligtvis är han väldigt otålig vid bröstet just på natten, han är en väldigt glupsk liten kille som blir väldigt arg då maten inte kommer nog fort, men inatt gick allting superbra :-) Han vaknar nog ganska snart igen och vill äta, sen kommer mamma och plockar upp mig så åker vi.. Uuhh.. Jag börjar få ont i magen. Vilken separationsångest! Jag vet ju att det bara är några timmar, men det känns jätte jobbigt ändå :-( Som tur är så är det mamma jag åker med, jag tror nog inte att någon annan hade stått ut med mig! Nå ja, jag ska försöka slappna av och njuta av dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0