Godmorgon måndag!

Så härligt att vakna till strålande solsken på morgonen :-) Känner mig utvilad idag, fick sova ända till 08.30 :-) Gabriel skämmer verkligen bort oss med sina sovrutiner. Måste oftast väcka honom på natten och ge honom mat! Det känns lite jobbigt faktiskt, men på BVC sa dom att det inte får gå mer än 4 timmar mellan varje måltid, så vad har vi för val? Ska ta upp det på BVC imorgon när vi ska dit, hur länge vi ska behöva ställa klockan på nätterna. Jag får så dåligt samvete när jag måste väcka honom när han sover så otroligt gott, men men.. Han måste ju äta!

Nå ja, nu ska jag fylla på min kaffekopp och leta igenom garderoben om jag överhuvudtaget har några kläder som passar :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0