Dagens shopping

Det blev mycket shopping idag, jag känner mig supernöjd! :-) Blev mest kläder till Gabriel, men det behövdes! Just 56 som är hans nästa storlek att växa i är det brist på i hans garderob. Själv köpte jag mig svarta leggings, jeansleggings, ett baslinne och en klänning/tunika till dopet (nu slipper jag det orosmomentet). Bilder på det kanske dyker upp senare ikväll eller imorgon.

                                                   Bodys i storlek 56


Matchande byxor i storlek 56 :-)


3-pack vita bodys i storlek 56


2 pyjamaser i storlek 56


Skjorta och väst i storlek 62 (Till mottagningen efter dopet, förhoppningsvis har han växt i dem tills dess!)


Velourdress i storlek 56


Body i storlek 62


Vintermössa i mysig merinoull :-)

Kommentarer
Postat av: Linn

jasså de blev en liten Gabriel :-) Grattis!

2009-08-25 @ 18:06:34
Postat av: Britta

Oj, vad stilig han kommer bli!

2009-08-26 @ 10:18:08
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0