Inhandlat till dopinbjudningarna

Idag har jag köpt kort, kuvert, och diverse småprylar till dopinbjudningarna :-) Blev lite dyrare än vad jag tänkt mig, men det känns mer äkta och personligt att ha gjort dem själv! Ska bli roligt att pyssla med dem :-)

Imorgon ska jag och mamma iväg till Luleå för en liten shoppingtur. Både jag och Gabriel behöver  lite nytt i garderoben. Jag kommer fortfarande inte i mina gamla kläder, och det är inte så roligt att använda mammajeans en och en halv månad efter förlossningen. Är lite "nervös" över att lämna Gabriel hemma, jag har inte varit borta från honom längre stunder ännu. Men man rekomenderar ju inte att spädbarn ska vistas i stora folksamlingar de första månaderna på grund av att de inte har byggt upp sitt immunförsvar ännu. Och ja - jag är en nojig förstagångsförälder, men Gabriel är mitt allt och då tar jag hellre det säkra före det osäkra. Han har ju varken problem med ersättning eller flaska, så han har det bättre hemma med Simon än i ett rörigt köpcentrum. Det är nog bara mina bröst som kommer få lida då det blir några timmars amnings-uppehåll!

Gabriel har precis somnat (istället för att vakna vid den här tiden), så jag ska passa på och lägga mig nu jag med :-)
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Britta

Åh vilken underbar bild på världens underbaraste Gabriel!

2009-08-25 @ 10:47:46
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0