Mysig helg

Vi har haft en supermysig helg! I fredags hade vi Nina hennes fru Marlena på besök. Jag har inte träffat Nina på väldigt många år, så det var himla roligt! Dessvärre lär det dröja ett bra tag till innan vi träffas nästa gång, då de bor i Oslo, men tacka vet jag internet så man kan höras ändå :-)

Igårkväll hade vi fullt hus. Malin, Victoria, Simon och Henrik var alla på besök :-) Det blev en omgång BUZZ och surr i flera timmar. Gabriel verkade inte tycka det var för mycket folk i alla fall, han låg mest och mös/myste (?) i Malins famn. Han trivs verkligen bra hos "Tant Malin" ;-) 

Idag tog jag och Gabriel sovmorgon till 12 (med flera amningar emellan förstås). Fick en chock när jag upptäckte vad klockan var! Sen var jag iväg och handlade och letade nappar över halva stan. Gabriel tycker bara om nappar i latex, de i silicon ramlar bara ut ur munnen. Och på tredje matvaruaffären hittade jag äntligen rätt nappar. Jag höll på att bli tokig! :-) 

Ikväll har vi haft Malin här på middag. Älskar verkligen middagsbjudningar! Varför gör man inte det oftare egentligen?

Nu ska vi bara vänta på att lilleman somnar så ska vi själv gå och lägga oss! Han vill inte alls somna i sin egen säng ikväll, så han ligger här brevid i pappas famn.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: gabson.blogg.se

mys-unge! :)

2009-08-31 @ 11:29:14
Postat av: Susanna

Helt sant, folk har alldeles för lite middagsbjudningar i den här staden!

2009-08-31 @ 14:12:10
Postat av: emma

vilken hunk han har växt till att bli, måste komma och hälsa på mysfamiljen snart :)

2009-09-01 @ 11:33:04
Postat av: Britta

Naah, sötaste killen nagonsin!

Ah, han blir bara vackrare och vackrare.

2009-09-01 @ 21:17:23
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0