Dagens

- Plocka undan lite här hemma
- Frukost/lunch
- Invänta posten (Paketet jag väntar på måste komma idag)
- Göra ärenden på stan, inhandla de sista julklapparna, posta paket
- Fika med Britta på stan
- Middagsmatlagning
- Fredagsmys

Idag fick jag lite sovmorgon av min kära sambo. Han klev upp med Gabriel 8.00 och jag fick sova till 9.30 :-) Ska iväg på stan senare idag. Skicka iväg lite julklappar, handla de sista julklapparna osv. Har gjort en lista över vilka affärer jag ska in på och vad jag ska köpa för att inte glömma något :-) För annars kommer jag hem med knappt hälften, så är det alltid! Så efter idag är alla julklappar färdigköpta, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0