Dan före dan före dopparedan

2 dagar till julafton och vi är inte riktigt färdig med alla julklappar ännu. Det är det där jäkla paketet som inte kommit än, gaah! Börjar få lite panik att det inte ska hinna komma, men det garanterades att det skulle komma om man beställde senast den 14e och det gjorde jag ju!

Orkade inte sitta vi datorn igår, förutom vid inlägget att jag blivit faster! :-) Jag var galet trött efter jobbet och spring på stan! Det gick i alla fall jätte bra att jobba, kul att vara tillbaka! Idag är jag ledig men imorgon jobbar jag 13 - 21.

Idag har vi storstädar-dag. Allt ska städas, förutom putsa fönsterna! Det är tråkigt, men skönt när det sen är gjort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0