Dagens

  • Frukost/lunch
  • In till stan och kolla efter lite julklappar
  • Middag och jul-planering hos Gabriels farmor
  • Criminal minds med gudmor Britta

Idag tog vi sovmorgon till 10.10 efter ännu en jobbig natt. Gabriels förkylning har blivit värre och jag tycker så synd om honom när han är ledsen..

Lite senare idag ska vi ut på stan och kolla efter julklappar. Ska bara kolla om det finns inne, hoppas hoppas! Sist så var det slut.. Vi ska också till farmor och för lite jul-planering. I år ska vi faktiskt fira jul hemma hos oss - Gabriels första jul, min och Simons andra och vår första jul som familj. Vi kommer vara Gabriels farmor, farfar, mormor och Björn, Simons moster och vi tre! Det kommer bli supermysigt :-) Sen åker vi till min mormor och Kjell på kvällen och önskar dem en god jul!

Nu ska jag laga mig något att äta så ska vi göra oss iordning sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0