Godmorgon godmorgon!

Vaknade Gabriels ljuva stämma 08.20 idag :-) Hihi. Han låg och "pratade" och var så nöjd och när jag slog upp ögonen möttes jag av världens finaste leende.

Klockan 10 ska vi möta upp Britta och Victoria på en promenad och efter går jag hem och äter lunch och sen ska jag och Simon träffas på försäkringskassan. Måste kolla upp hur jag ska söka föräldrapenning när jag kommer jobba några dagar och så ska ju Simon lämna lite papper och söka fp för de dagar jag kommer jobba, då får han vara pappaledig :-) Vanligtvis gör jag allt på internet, men hittade inte något om det här så.

Efter försäkringskassan ska jag och Gabriel gå till Victoria och fika lite :-)

Nu - frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0