Godmorgon måndag!

Jag har sovit jätte dåligt inatt, vaknat med ungefär 1 - 1,5 timmes mellanrum hela natten. Det är så jobbigt att vara täppt i näsan. Tack och lov är Gabriel på bättringsvägen, och vi hoppas det fortsätter så :-)

Idag måste jag till vårdcentralen med min tå, det blev ju inte i fredags då jag inte kunde ta med mig Gabriel. Men idag så kunde mormor komma :-) Känns lite konstigt att lämna honom ändå, han har ju antingen varit med mig eller Simon. Men jag VET att det inte är någon fara! Och sen så är det ju ändå en så kort stund.

Nu ska jag göra duscha och göra mig iordning..


Kommentarer
Postat av: Kristina

Precis så var det för oss ibland när vi skulle lämna Vendela med någon annan (oftast min mamma). Trots att man vet att det inte är någon fara så är man ändå lite orolig. Gissar att det är ett typiskt mammasyndrom ;-). Man är orolig jämt för att det ska vara någon fara :-P

2009-12-14 @ 09:07:08
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0