Härligt!

Promenaden idag var så härlig! Den blev dock lite kortare än jag tänkt, ville vara hemma till lunchtid för ligist-ungarna på högstadieskolan här brevid. Igår så höll jag nämligen på att få ett psykbryt. Igår roade de sig med att kasta (!!) snöbollar på våra fönster. De verkligen matade snöbollar och tillslut tappade jag omdömmet och klev ut på balkongen och skrek åt dem. Ångrade mig direkt (inte för att de inte förtjänade det) men för att respons triggar ju oftast dem bara mer. Vad är det med ungar idag egentligen?! Jag blir så jäkla förbannat för om man är 13-15 år ska man väl ändå kunna bete sig? Nåja, förhoppningsvis har dom glömt vilka fönster eller så bryr de sig helt enkelt inte mer ;-)

Nu ska Gabriel få käk sen duschen för min del. Hade behövt till vårdcentralen för min tå, men ska jag ta med mig Gabriel dit? Jag kan ju inte släpa in vagnen, och det blir ju knasigt om jag bara tar honom i famnen för vars ska han då vara när jag blir undersökt? Vet inte om dom måste "operera" igen.. Får försöka klura ut någonting!


Kommentarer
Postat av: mlain

Jag gjorde iaf inte så när jag var 15.. vilka muppar!

vi var kanske 8-10 år. Inte för att det är någon ursäkt, men det är vanligt bland barn.. inte tonåringar! grr!

2009-12-11 @ 12:16:41
URL: http://gasbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0