Inte riktigt än

Hann inte med allt idag då vi kom iväg väldigt sent till stan. Men det är ju inte julafton än tack och lov :-) Inte mycket kvar, bara några smågrejer.. Fikat med Britta var i alla fall supermysig och lilleman var på strålande humör! Men vad annars när man får träffa världens bästa Gudmor?

Imorgon kommer Vickan hit och umgås, och färga mitt hår :-D Det behövs verkligen! Fortsätter på chokladbrunt, jag känner mig bekväm i den färgen.

Nu ska jag stöka undan allt sträp som blivit efter julklappsinslagningen :-)



Råkade kapa Brittas huvud hihi, men tycker ändå bilden är så himla fin! Jag tror Brittas leende säger allt!
 Och lägg märke till dreggelfläckarna på byxorna ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsegooood ;)

2009-12-18 @ 23:27:12
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: vigan

världens snyggaste gabbe!

2009-12-19 @ 03:56:58
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0