Jobbig natt

Det har varit en tröttsam natt hos fam. Lindholm/Björk. Vaknade 03.20 av attt jag hör att Gabriel kippar efter luft, har nog aldrig i mitt liv känt sån panik. Simon var snabbt upp och tog upp honom och vi inser att han "bara" är täppt i näsan, men ordentligt täppt. Han hade det så kämpigt med att andas in genom näsan. Och koksaltdropparna är ju inte populära direkt. Det är ju inte lätt att äta för en liten när näsan är täppt, men lite ersättning fick han i sig. Vi somnade allihopa tillslut men jag sov verkligen inte bra efter det, vaknade flera gånger och tittade till honom. Sen vaknade han 6.30 och var lite ledsen, men jag behövde bara stryka honom lite över pannan så somnade han om och så sov vi till 9.30.

Hade ju tänkt ta en promenad idag på f.m men vädret idag är så grått och trist, kanske att det blir en promenad lite senare.

Victoria skulle i alla fall komma hit senare under e.m och umgås :-)

Kommentarer
Postat av: vigan

lever ni?

2009-12-09 @ 22:40:46
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0