Lördag

Gabriel somnade  21.30 igår och inte ett ljud från honom förrän 6.20 imorse :-) Vi kan ju hoppas att det är ersättningen samt mängden han åt igårkväll som gjorde honom sömnig, han äter i vanliga fall 90 - 130 ml/mål men kvällsmålet igår åt han 165 ml och 2:an är ju mer mättande så han kanske hamnade i matkoma? ;-) Men det går inte att avgöra efter en natt, så vi provar samma ikväll!

Om ungefär en timme ska jag och Gabriel promenera in till stan. Tänkte kolla efter någon liten present åt Victoria som vi ska och gratta imorgon :-) Simon ska iväg och spela poker idag så det är bara jag och Gabriel hemma hela eftermiddagen!

Nu ska vi göra oss iordning.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ringde förlossningen och dom ville att jag skulle komma in. Ska åka så fort mamma fått på sig kläder. Jo ang biggest loser så tror jag det håller på i 3 månader för dom som är i final. Så är den amerikanska iaf. Hoppas ni hittar någe fint på stan. ringer sen kra

2009-12-05 @ 12:04:11
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0