Mys hos mormor

Efter vi varit i stan promenerade vi till mormor och Björn där vi spenderat eftermiddagen. Det var trevligt och jag tror mormor blev nöjd över att få gosa lite med Gabriel :-) Det var superhärligt att promenera, det snöade och var 2 minusgrader. Gabriel grät största delen av promenaden hem, men det var bara tröttheten som slog till!
Började tänka på de första barnvagspromenaderna och hur halvt panikslagen jag då var såfort han började gny eller gråta i vagnen, haha. Jag fick alltid för mig att folk skulle tycka jag var en hemsk och dålig mamma för att han grät! Nu i efterhand är det ju lite fjantigt, men så var det faktiskt! ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, kan tänka mig att jag kommer tänka precis likadant :p läskigt när man inte är van att hantera en sån situation!

2009-12-05 @ 21:09:56
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: vigan

kom vid 11 i morgon :).

2009-12-05 @ 21:41:34
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Jo, det var mysigt att gosa med Gabriel, han är ju så underbar :)

2009-12-06 @ 00:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0