Nattsuddar

Oj oj vad klockan är mycket! Men jag gjorde felet att ta en powernap tidigare ikväll så därför är jag inte särskilt trött nu, men lite. Så jag ska strax lägga mig.

Vi har haft trevligt sällskap av Victoria ikväll. Hon tog med sig en massa gotta. Godis, chips, dip och julmust. Jag stod för kladdkaka :-) Så vi har varit väldigt onyttiga ikväll!

Erik vann idol precis som jag hoppades på. Tycker faktiskt vinnarlåten i år är rätt bra. Visserligen en ballad som alla andra år, men iår var det mycket mycket mer känlsa i den och det fanns till och med inslag av Rn´B. Om man lyssnar riktigt noga :-) Men jag tyckte Erik gjorde den suveränt, fasikens vad bra han var! Men vad var det med hans flickvän egentligen? Tyckte mest hon bara stod där och skämde ut sig när han vunnit ;-)

Nä ni.. Nu måste jag faktiskt sova så jag orkar underhålla lilleman imorgonbitti :-)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0