Snö!

Gaah, det var ju som ett fyspass att ta sig fram med vagnen ute idag. Ska det inte sluta snöa snart? Jag plogade hela trottoaren från stan - hem med korgen under vagnen ;-)

Har varit på stan och fikat med Victoria, Britta, Emma och Joanna. Blev lite shopping också. Köpte sängkläder till oss för pengarna jag fick av mormor i julklapp, jättefina rutiga! Köper alltid sängkläder på mellandagsrean :-) Postade sena julklappar till Åland, köpte födelsedagspresent åt Liam, tossor till Gabriel och lite godricka till nyårs :-) Nyårsafton kommer vi spendera hemma med god mat och massa mys! Börjar jobba 6.45 på nyårsdagen också, precis som iår.

Idag blev jag bokad på jobb imorgon och onsdag och så jobbar jag ju torsdag - fredag också. Det är mycket för mig som gått hemma så länge nu ;-) Men det är superroligt att jobba, trivs så bra med arbetskamraterna och miljön.

Nu ska jag kila till tvättstugan och sen blir det middag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det blir verkligen ett helt annat djup i bilderna och trots att vi nu bara testfotat lite grann i ett nästintill svart (mörkt) hem så får vi massor av fina bilder på våran lilla älskling :-). Är redan jättenöjd!



Skönt att du får jobba lite mer! D.v.s. skönt i januari när lönen kommer ;-)

2009-12-28 @ 19:59:50
Postat av: Kristina

Jo vi skulle verkligen behöva ta en fika någon dag :-)! Tyvärr verkar jag inte få jobba något då jag trots att jag varit ikryssad på netwic flera dagar (speciellt nu under jul/nyår) men ändå inte blivit utringd, gissar att det har med inlasningen att göra, hade nämligen inte så många dagar kvar efter att jag jobbat i sommar. Synd dessvärre då det hade varit trevligt att jobba lite...

2009-12-28 @ 21:01:40
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0