BM-besök

Allt gick bra som vanligt. Idag fick mamma följa med, hon var ju så snäll och skjutsade mig till vårdcentralen :-) Hon är nog ganska så stolt, och hon kommer bli en underbar mormor!

Mitt blodtryck: 115/65
Lill*ns hjärtljud: 138 slag/minut
SF-mått: 35 cm (följer fortfarande medelkurvan, av någon märklig anledning)

Huvudet är fortfarande ruckbart. Men endel bebisar fixerar sig ju först vid förlossningen eller ett par dagar innan :-)

Ser så framemot besöket på spec mvc imorgon. Äntligen får jag träffa våran läkare igen, det är så mycket jag ska prata med henne om.

Idag ska jag försöka "städa igång" bebis. Skämtåsido, men det behövs dammsugas och så såg jag imorse att en jäkla fågel skitit på mitt rätt så nyputsade sovrumsfönster! När man läser min blogg kan man nästan tro att jag inte gör annat än att städa och plocka, och sorgligt nog så stämmer det. Men det finns inte mycket annat att göra om dagarna, så det är mitt tidsfördriv helt enkelt. Sen så är det ju lugnande för själen att ha ett fint och rent hem :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är stolt :) Trevligt att läsa att du tror att jag blir en bra mormor :)

2009-07-08 @ 12:24:22
Postat av: ånis

Klart du kommer att bli en bra mormor :)

Och du Julia en helt underbar mamma :)

2009-07-08 @ 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0