Det är synd om mig

- Ja, jag måste faktiskt få tycka lite synd om mig själv. Höggravid och sjuk, fy fan vilken dålig kombination. Mår verkligen uselt. Och jag har inte känt bebis på hela dagen :-( Vet inte om det är värmen, för dessa dagar då det varit så varmt har jag nästan inte känt några rörelser alls..

Har hur som helst haft en bra dag idag. Umgicks med Malin tidigare. Satt ute i solen en stund, men ganska fort kände vi båda att det blev för mycket. Så då satt vi inne och surrade lite istället :-) Det gick lika bra! Sen så har vi varit hos Linda och Kent och grillat. Så himla trevligt, var ju hundra år sen vi umgicks sist!

Nu ska jag hälla upp lite té och honung i min jumbomugg och sen blir det att försöka sova lite..

Kommentarer
Postat av: Britta

Vad är det för stil att vara sjuk?



Krya på dig älskade vän, spara på batterierna nu.

<3<3<3

2009-07-01 @ 23:03:09
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0