En härlig lördag

Har varit en sväng på sommarmarknaden som är i helgen tidigare idag. Hade tänkt försöka gå igång förlossningen. Funkar än så länge inte alls :-) Köpte ingenting där, utan var mest bara för att komma ut i det härliga vädret. Men varmt blev det, är väl därför jag är så väldigt trött just nu. Har varit hos Malin och Johan och grattat Johan som fyller år idag. Jag gillar födelsedagar, längtar tills man får ordna med barnkalas :-) Sen så vart vi bjudna på middag hos mamma och Björn, vilket var mycket trevligt som vanligt! Och gott! Min mamma är grym på matlagning! :-) Nu är det snart dax för Sommarkrysset, hihi. Det är mitt lördagsmys!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt att läsa att jag är "grym" på matlagning :)

Det var trevligt att ha er här :)

2009-07-11 @ 23:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0