Godmorgon!

De senaste två veckorna har jag inte alls haft någon matlust på morgonen. Under hela graviditeten har jag varit tvungen äta max 10 minuter efter det att jag klivit upp, nu mår jag illa bara jag går in i köket. Men jag äter alltid, idag har jag dock inte fått i mig mer än en banan och en kopp té. Jag får ju dåligt samvete när jag inte äter, har ju faktiskt ett ansvar gentemot bebis. Fast h*n verkar ju endast ta vad h*n behöver, resten sätter sig på mig :-P 19 kilo plus hittills. Det kommer bli mycket barnvagspromenader i höst, kanske att jag till och med skaffar mig ett gymkort. Jag skulle då verkligen behöva det!

Om ungefär en halvtimma kommer mamma och plockar upp mig. Så ska hon, jag och mormor iväg på stan en sväng och sen gå och äta lunch tillsammans :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Oroa dig inte för kilona oftast faller de flesta av dem av inom en till två veckor :-)! För mig stannade bara 5 av 18,5kilo kvar sen och än så länge är det 3,5kilo kvar :-P. Försök att njuta av den sista tiden nu och den första tiden med bebisen! Kram.

2009-07-02 @ 10:52:51
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0