Två dagar kvar till beräknad förlossning

Och ingen bebis än.

Har haft smärtsamma förvärkar hela morgonen och jag har varit mera kissnödig än vanligt. Och varje gång jag ställt mig upp från sängen har jag väntat på ett "spash", men icket :-) Här verkar det då inte vilja komma någon bebis!

Idag hade jag tänkt laga en massa mat för att frysa in, så att vi har lite mat de första dagarna vi kommer hem från BB då man kanske inte alltid har varken tid eller ork till matlagning :-) Är ju lika bra att vara väl förberedd!

Annars händer det nog inte särskilt mycket idag. Kanske att man hittar på något lite senare. Men just nu känner jag mig bara väldigt lat :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0