Jag älskar att sova!

Det blev inte så mycket att städa igång bebis, snarare sova igång ;-) (Det har ju dock inte funkat :-P) Jag putsade utsidan av fönstret, sen kände jag att det nog vore rätt skönt att vila en stund. Och det var det! Jag sover som en prinsessa på dagen, det har jag alltid gjort, så egentligen borde jag jobba natt. Fast jag trivs så med att jobba dag inom äldreomsorgen.

Snart kommer Simon hem från jobbet, och då åker vi direkt iväg till hans mamma som fyller 60 år idag :-) Och ingen bebis verkar titta ut på hennes födelsedag i alla fall. Vi har en massa födelsedagar nu i juli, tror det är 12 stycken, så någon lär den väl förmodligen pricka in! Själv tror jag ju att den kommer den 11:e, alltså nu på lördag. Har sagt det i flera månader, men då får bebis dela födelsedag med Johan och lill-Simon :-) Jag hoppas att den håller sig inne, eller tittar ut innan helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0