Kort uppdatering

Har haft en riktigt lugn och härlig midsommarhelg. Midsommarafton spenderades i Luleå hos Mari och Jonas. Hade jätte trevligt, och det var så himla roligt att få umgås med Mari! För de som inte vet så är Mari min moster som endast är 5 år äldre än mig : ) Så hon är mer som en syster, och hon har varit min förebild så länge jag kan minnas.

En konversation för herrans massa år sen:

Jag: "Mari, vilken är din favoritfärg?"
Mari: "Blå"
Jag: "Det är min favoritfärg också"


Hi hi. Jag ville ALLTID vara som henne när jag var liten!

Vi åkte hem igåreftermiddag. Och det blev en lugn kväll, lagade middag och jag spelade Sommarkrysset ; ) Samlade lite PRO-poäng, ha ha. Men jag har alltid tyckt folkliga tvprogram, bingolotto och så vidare.

Idag är det städ- och tvättdag, som alla våra söndagar. Det känns som lagom söndags-göra. Ska putsa fönster och göra det riktigt fint här hemma : ) Malin och Johan kommer hit lite senare och umgås, så jag har precis slängt ihop en enklare variant av "hallontårta". Hittade receptet igår, så vi får väl se vad det blir för något!

Nu är det dax att börja med fönstrerna innan solen kommer över på ena fönstersidan.'

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Britta

Sommarkrysset, hallontårta- min lilla husmor.

Jag hoppas ni har haft en underbar helg,

jag saknar er så himla mycket, hälsa Simon!

2009-06-21 @ 16:24:31
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0