Förlossningsdröm

Inatt drömde jag om min förlossning. Fick en grabb, och inte en så liten sådan! Han vägde 4455 g och var 54 cm lång. Och jag var så förundrad över hur dom hade kunnat mäta så fel och säga att vi skulle få en liten bebis. Förlossningen gjorde heller inte särskilt ont, var bara lite öm efteråt. Så jag tänkte att om en 4,5 kilos bebis knappt gjorde ont hade det ju bara varit att "hosta" ut en 2,5 kilos ; ) Ha ha. Varför kan inte en verklig förlossning vara så? Blev i alla fall jätte besviken när jag vaknade, det var ju en så mysig dröm! Nu längtar jag bara ännu mer.

Kommentarer
Postat av: moster

Har ju sagt att det blir en pojke ;)

2009-06-20 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0