Godmorgon solsken!

Äntligen lite sol! Det är så mycket lättare att kliva upp när solen skiner. Klockan än tiiidigt, och jag har faktiskt redan varit vaken i en hel timme. Har lite saker som måste fixas idag, så jag passade på att kliva upp med Simon. Jag tycker ändå att det är så mysigt att sitta och äta frukost tillsammans! Och nu ska vi bara njuta av varandra och av graviditeten de veckor som är kvar. Känns underbart att veta att jag inte kommer att behöva gå mer än 40 veckor. Läkaren berättade igår att de inte vill att tillväxthämmade barn ska bli överburna och att då sätts förlossningen hellre igång lite tidigare. Och detta betyder ju att inom 35 dagar så har vi vårat lilla underverk i våra armar. Jag LÄNGTAR så!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag längtar också :)

2009-06-10 @ 07:38:21
Postat av: Britta

Och jag med!

2009-06-10 @ 09:52:32
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: veronica

Jag också :)

2009-06-10 @ 15:24:37
Postat av: mali

JAG MED :D

2009-06-10 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0