Godmorgon tisdag!

Inatt har jag sovit ganska bra faktiskt, lite för få timmar bara. Men det har jag ju mig själv att skylla!

Hade sammandragningar med jämna mellanrum hela dagen igår, och det var inte alls särskilt skönt. Det slog mig nog först igår att nu kan bebis faktiskt komma när som helst. Underbart! Som vi längtar :-D Ikväll ska jag nog packa färdigt BB-väskan. Då är jag säker på att jag inte glömmer något, att glömma kameran tillexempel vore ju katastrof! Ska sätta batteriet på laddning nu faktiskt!

Idag är det dax för ett besök på sjukhuset igen. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver träffa samma läkare som sist, men jag skulle tydligen säga till och be om en annan, så skulle dom se om dom kunde lösa det. Ska bli mysigt att titta på bebis igen :-) Ultraljud är verkligen en fantastisk upplevelse! Men att vara gravid är ju en upplevelse i sig. Det är lite ofattbart att det faktiskt växt en liten människa i min mage i cirka 9 månader :-) Någon som jag och Simon tillsammans har skapat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0