Rea

Idag har jag varit en sväng på stan med Malin. Var riktigt skönt att få komma ut och gå lite, nu känns det däremot som att hela bäckenet håller på att gå sönder. Köpte mig en amningsbh, på rea : ) Det kom lägligt, då jag inte alls tycker om att ha på mig en vanlig bh med bygel numera. Sen så kunde jag bara inte motstå frestelsen och köpa en liten bebis vår-/höstjacka som också var på rea. Fick upp ögonen för den redan i vintras och den är så galet söt. Saken är den bara att det är en flickjacka : ) Men den var ju som sagt på rea, så jag kunde inte lämna den där. Om vi nu skulle få en pojke så lägger jag bara ut den på Tradera : ) Så är det problemet löst!

Nu har jag mer eller mindre bestämt mig för vad h*n ska ha på sig för kläder för första gången i denna värld. Det blev en body från Lindex och ett par byxor med fot från Kappahl i storlek 44. Det är verkligen pyttelitet! Men det är skönt att veta att det inte kommer vara en 4 kilos klump som kommer komma ut i alla fall ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0